חנות חיות ברחובות והשפלה

מינימום הזמנה 200 ש"ח. משלחים חינם עד הבית אספקה מהירה.

מחפשים חנות חיות ברחובות?

רחובות – בירת השפלה, נוסדה בשנת 1890 והיא נחשבת לאחת מ-20 הערים הגדולות בישראל ושוכנת בשפלת החוף, אוכלוסיית העיר מונה מעל 160,000 תושבים. בשנת 2020 ציינה העיר 130 שנים להיווסדה. רחבות נחשבת מאוד אטרקטיבית, מושכת אליה זוגות צעירים וסטודנטים רבים והיא נחשבת לעיר של מדע, תרבות וחדשנות. בעיר ישנן שכונות ותיקות לצד שכונות חדשות ומודרניות. בעיר פועלים גם מרכזי תרבות רבים המעניקים לקהילה פעילויות פנאי עשירים בתוכן רב. העיר נמצאת בתנופת בנייה מתמדת ובשכונות החדשות נבנים מגדלים רבי קומות וכן מרכזים מסחריים מצליחים. בתחומי רחובות פועלים מוסדות מדע ובתחומה פועל גם מכון ויצמן והפקלוטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית. 

משלוחי מזון לכלבים ברחובות

בולדוג מספקת משלוחים לאזור באחד משני הדרכים הבאות:
1. שליחויות באמצעות חברה חיצונית
2. שליחויות באמצעות שליח עובד חברת בולדוג. על מנת לשפר את השירות באזור רחובות שליח של החברה יגיע לאזור 2-3 פעמים בשבוע על מנת לספק משלוחים.

ציוד ומזון לחיות מחמד בישוב רחובות

על פי סקר שנערך על ידנו בקרב קהל לקוחותנו המזונות הפופולריים ביותר לכלבים באזור בישוב הם: סיינס פלאן (הילס), נטורל אנד דלישס, פרו נוטרישן, אקאנה, בריט, רויאל קנין, פרו פלאן ועוד..
המותגים המובילים לתזונת חתולים: פרו פלאן, פרו נוטרישן, מיאו ועוד..
מוצרים לדגים: אקווריומים של אקווה אטלנטיס, ריאו, פנורמה צ'אנג רוי ועוד..

בכל הנוגע לאביזרים, אוכל לכלבים ולתזונת כלבים. אנו גאים לומר שאנחנו מספקים את המוצרים האיכותיים ביותר. המבחר שלנו הוא הגדול ביותר בקרב חנויות חיות באזור. צוות החנות שלנו בירושלים קרא עוד

הסיפור של בולדוג והקשר לרחובות

חברת בולדוג הוקמה בשנת 2006 במטרה לספק מזון לכלבים חתולים. בולדוג פעלה ממחסנים בישוב מבשרת ציון ובמושבים אורה עמינדב שבהרי ירושלים. הרעיון היה פשוט- אספקה של אוכל לכלבים וחתולים עד פתח הבית בשירות מהיר ומחירים אטרקטיביים. הקונספט היה מהפכני באותה תקופה, חנויות חיות בירושלים לא הרבו לעשות משלוחים חינם. עוד ועוד לקוחות ביקשו להצטרף ולהנות משירותי החברה. כך פעלה בולדוג במשך כ-4 שנים עד אשר הגיעו קברניטי החברה להבנה כי מזון לכלבים וחתולים הוא המצרך הבסיסי והחשוב ביותר אך יש צורך גם בציוד נוסף חשוב לא פחות – כלב צריך מיטה, חטיפי אילוף, צעצועים ועוד. חתול זקוק לחול מתקני גירוד מעדנים ועוד שלל מוצרים יעודיים. 

במטרה להרחיב את מגוון המוצרים ולהקל את תהליך הרכישה הקימה החברה אתר אינטרנט (buldog.co.il) – האתר היה חנות חיות אינטרנטית מהראשונות שפעלו בארץ, בנוסף הקימה בולדוג סניף חנות חיות בתלפיות – אזור מסחר מרכזי והומה אדם בעיר ירושלים. המיקום נבחר בבית היצרנים- מהבניינים המרכזיים והותיקים בירושלים. בדיוק במיקום בו פעלה כבר קודם חנות חיות ג'ונגל (עולם של חיות). מאז ועד חודש מרץ 2020 פעלה החנות מבית היצרנים ורק לאחרונה העתיקה את מיקומה לחנות גדולה יותר בבניין בעבר לכביש בכתובת יד חרוצים 16. הסניף החדש גדול כמעט פי 3 ומשתרע על שטח של כ-250 מטרים. מיקום החנות- כביש שבין יד חרוצים 16 ליד חרוצים 18 (מול קניון אחים ישראל) בסמוך לחנויות ענק המזרנים, זיק אור מוצרי חשמל, בית הצעצוע פדלים ועוד… קרא עוד

 

בולדוג ירושלים – הסניף שלנו שממנו מוציאים את המשלוחים לעיר רחובות

בחנות בולדוג תמצאו מגוון עצום של מוצרים לכלבים, מוצרים לחתולים, ציוד לאקווריום, כלובים  ועוד המון סוגי מוצרים לכל חיות המחמד. מבצעים מיוחדים בחנות או באתר. הירשמו לדף הפייסבוק שלנו והישארו מעודכנים במבצעים. בנוסף אתם מוזמנים לבקר בחנות חיות בולדוג בירושלים בכתובת יד חרוצים 16 תלפיות. החנות פתוחה כל יום בין השעות 9:00 ועד 21:00 בימי שישי בין השעות 9:00 עד 15:00 מוצאי שבת לסירוגין. 

שימו לב! אם אינכם יכולים להגיע לבקר אותנו, נשמח לשלוח את המוצרים עד פתח ביתכם.

משלוחים חינם ברחובות ושפלת החוף.

בולדוג – חנות חיות המובילה הגדולה באזור העיר ירושלים מזמינה אתכם לביקור, במידה ולא יתאפשר לכם להגיע תמיד תוכלו להזמין את המוצר אותו אתם רוצים עד הבית בקנייה מעל 200 ש"ח.

סל קניות

close