חביבה רפואה וטרינרית בע”מ

טלפון: 02-6527292

המרפאה פתוחה בכל ימות החול.
נא להתקשר מראש לקביעת תור.
כתובת המרפאה: רח’ סעדיה גאון 2, ירושלים
טל’ 02-6527292 פקס 02-6527291

במרפאה חדר קבלה והמתנה מרווח וממוזג, חדר בדיקה, חדר ניתוח וחדר טיפולים.
הגישה מהרחוב למרפאה נוחה וישירה. בסביבת המרפאה מקומות חנייה רבים (בתשלום).
השירותים הרפואיים הניתנים במרפאה
אנו מטפלים במרפאתנו בכל חיות המחמד: חתולים, כלבים, חמוסים, ארנבות, שרקנים, גרבילים, אוגרים, שינשילות, ציפורי נוי, איגואנות, נחשים, דוחיים ואפילו דגים. אנו מציעים לבעלי החיים שירות רפואי מקיף, החל בייעוץ לענייני אחזקה נכונה וממשק בריא, דרך פיקוח על מדיניות חיסונים וטיפולים מונעים נכונים, בדיקות שגרתיות לשם בקרה על בריאותם השוטפת של חיות המחמד, בדיקה לשם אבחון מחלות בבעלי חיים חולים או פצועים וכן טיפול רפואי בבעלי חיים חולים או פצועים לרבות מעקב במהלך החלמה וביקורות חוזרות עד להחלמה מלאה.
אנו מבצעים ניתוחים רבים מסוגים שונים: ניתוחים להסרת גידולים, טיפול בפגיעות פנימיות, הוצאת אבנים מדרכי השתן ,ניתוחים אורתופדיים שונים, טיפולי שיניים וחניכיים, ניתוחי עיקור של חיות מחמד לרבות חמוסים, שינשילות ואחרים, ניתוחים שונים בזוחלים ובציפורי נוי, ניתוחי עיניים ואוזניים ועוד. במקרים בהם הניתוח דורש מומחיות מיוחדת אנו מזמינים למרפאתנו רופא מנתח מומחה או מפנים את בעל החיים לניתוח בבית החולים הווטרינרי או אצל רופא מומחה אחר.
המרפאה גם נותנת ייעוץ והדרכה לפונים לאתר הווטרינרי: vetportal.co.il, בפורומים: “מכרסמים ודומיהם” ו”זוחלים וחיות אחרות”.
אופן קבלת החולים
מטופלים מגיעים למרפאה בתאום מראש, למעט מקרי חירום שמוזמנים להגיע בכל שעה משעות העבודה הרגילות, או להתקשר לטלפון החירום בכל עת.
טלפון חירום והשימוש בו
טלפון סלולרי צמוד לרופאי המרפאה במשך כל היממה בכל ימי השנה.
אנו נענים לכל פניה טלפונית ונותנים מענה לכל בעיה רפואית שמתעוררת.
מספר הטלפון לחירום 054-2209447
ציוד אבחוני וטיפולי
המרפאה מצוידת בציוד אבחוני ובציוד טיפולי מגוון. אנו משקיעים מאמץ רב באיסוף מידע רפואי על בעל החיים המטופל והבנת סביבת חייו, אופיו הרגיל ושינויים בהתנהגותו הנלווים למחלתו. אנחנו מנהלים ארכיב רפואי מפורט ובו תיעוד של ההיסטוריה הרפואית של כל מטופל בכרטיס אישי.
במרפאתנו אנחנו שמים דגש על התהליך האבחוני, בכדי להגיע להבנה יסודית ככל הניתן של מחלתו של בעל החיים המטופל, להציע לו את הטיפול המתאים ביותר ולהימנע משימוש מיותר בתרופות.
המרפאה מצויידת, בין השאר, במכשיר רנטגן לשימוש כללי, מכשיר רנטגן מיוחד לצילומי שיניים וצילומים של חיות קטנות מאוד, מכשיר אולטראסאונד, אנדוסקופ לבחינת חללים פנימיים כמו תעלות האף, מיקרוסקופ באיכות גבוהה, אמצעים מיוחדים לטיפולי שיניים במכרסמים ובארנבות, ועוד.
מדיניות השימוש בתרופות
תרופות בדרך כלל מכילות רעלים, ולכל תרופה יש תופעות לוואי בלתי רצויות וסיכונים בריאותיים. יתרה מכך, מועטות התרופות אשר אופן פעולתן בגוף מובן לעומקו, וישנן תרופות שמנגנון פעולתן אינו ידוע והשימוש בהן הוא על יסוד הסימנים החיצוניים של השפעתן על הגוף. יחד עם זאת ישנן תרופות רבות שחשיבותן לטיפול הרפואי רבה מאוד ואף קריטית אנו מעדיפים לטפל בבעל החיים ככל הניתן בלא שימוש בתרופות, ואולם כשאלה נחוצות אנו משתמשים בהן בזהירות הראויה, ומקפידים להדריך את הבעלים של בעל החיים כיצד להבחין בתופעות לוואי בלתי רצויות .

מעבדות שירות
במרפאה אמצעי אבחון שונים, לרבות מיקרוסקופ באיכות גבוהה מאוד, מכונת צילום רנטגן, מכונת צילום רנטגן לשיניים, מכשיר אולטראסאונד,ECG, אנדוסקופ, מכשיר למדידת לחץ דם, אמצעים לבדיקת מרכיבי שתן, אמצעי מעבדה ותכשירים לזיהוי פטריות, טפילים ותהליכים דלקתיים שונים, אפשרות לבחינה מיקרוסקופית של דגימות שנלקחות מגידולים, ממוקדי דלקת, מנוזלי-גוף שונים ועוד.
בדיקות מעבדה מורכבות יותר נשלחות למעבדות חיצוניות: בדיקות דם נעשות בדרך כלל במעבדות רמב”ם שברח’ הלל בירושלים אשר מספקות לנו שירות מעולה, מקצועי, מהיר ואמין; בדיקות פתולוגיות נשלחות למעבדת” פתווט”, מעבדה מיקצועית וטרינרית ברחובות, למעבדת המכון הווטרינרי בבית דגן, או למעבדות איבחוניות מיקצועיות אחרות. בדיקות הורמונליות נשלחות למרכז הרפואי אמריקן מדיקל לבורטוריז בהרצליה; בדיקות לנוגדנים לגורמי מחלה מסוימים (כמו קדחת קרציות בכלבים, דררת בתוכים, לפטוספירה ועוד) נשלחות למעבדות “ביוגל” בקיבוץ גלעד; בדיקות מין בציפורים ובדיקות מיוחדות אחרות בציפורי נוי ובדיקות DNA נשלחות למעבדות קרניאלי בקרית טבעון; בדיקות של אבנים ממערכת השתן נשלחות למרכז לחקר אבני-שתן באוניברסיטת מינסוטה בארה”ב.
קבלת חוות-דעת נוספת ויחסים קולגיאליים עם מרפאות אחרות
אנו שומרים על יחסי חברות מקצועית עם כל הרופאים הווטרינריים האחרים.
כל לקוח המעונין לקבל חוות דעת נוספת לעניין בעל החיים שברשותו, יזכה מאתנו במלוא שיתוף הפעולה לשם כך.
אמנם הטיפול הרפואי שיינתן במרפאתנו יהיה בכל מקרה בסופו של דבר על פי שיקול דעתנו ומיטב הבנתנו המקצועית, אך אנחנו תמיד פתוחים להקשיב לדעות אחרות וללמוד מכל אחד.
הרופא הווטרינר כרופא משפחה
אנחנו סבורים שהרפואה הטובה ביותר היא הרפואה המונעת. לכן, אנו רואים את אחד מתפקידינו העיקריים להיות “רופא המשפחה” של חיות המחמד שלכם. אנו מייחסים חשיבות רבה לביקורת התקופתית) למשל לכלבים וחתולים אחת לשישה חדשים,( אשר במהלכה ניתנים בדרך כלל טיפולים מונעים כגון חיסונים, טיפול למניעת תולעי מעיים וטפילים חיצוניים ,ניקוי שיניים בעת הצורך ועוד. אנו נכונים תמיד לענות לשאלות הנוגעות לטיפול השוטף וההחזקה של בעל החיים.
מרפאתנו מציעה גם שירות של ייעוץ רפואי לפינות חי וחדרי טבע במוסדות חינוך, לרבות ביקורות וטיפולים שגרתיים.

rec/2664-חביבה-רפואה-וטרינרית-בעמ–

חביבה רפואה וטרינרית בולדוג חנות חיות

סל קניות

close