אודות חנות חיות בולדוג

בול דוג הקניון לחיות מחמד – חנות החיות הגדולה המקצועית והמצליחה בירושלים וסביבתה. בול דוג הקניון לחיות מחמד המשתלם בישראל! נפתח דווקא בירושלים. אצלנו תוכלו למצוא את המגוון בגדול ביותר של מוצרים, במחירים אטרקטיביים במיוחד עם רמת שירות שעוד לא היכרתם, אנחנו ב-בול דוג מאמינים שאיכות השירות הוא המפתח להצלחה ולכן שמנו לנו למטרה לתת לכם ולבעלי החיים שלכם את הטיפול המסור והאדיב ביותר בידיי צוות מקצועי ומיומן.

אצלנו ב-בול דוג תוכלו להתייעץ ולקבל הכוון בדבר סוגי המזון השונים והתאמת סוג המזון הטוב ביותר לחיית המחמד שלכם תוך כדי התחשבות בצרכים המיוחדים שלהם. כמובן שמלבד מזונות תוכלו להנות מתמהיל מוצרים עשיר, מעל 10,000 פריטים, שהופכים את חווית הקנייה לגדולה ומעניינת יותר. אצלנו תוכלו למצוא גם מבצעים מיוחדים, במחירים מפתיעים ואיכויות מעולות.

החנות מסודרת לפי מחלקות כדי שיהיה קל יותר להתמצא בה. בין השאר תוכלו למצוא אצלנו מחלקת דגים מפוארת הכוללת דגי נוי, ציקלידים, דגי בריכות דגים מיוחדים ויצורי מים אחרים, כמובן שמהאיכויות הגבוהות ביותר. מחלקת אקווטיקה, מהגדולות בירושלים, מחלקת כלבים עשירה, הכוללת אלפי פריטים, מחלקת חתולים, ציפורים, מכרסמים וכו…

למה בולדוג? יחס אישי ואדיב מצוות מקצועי ומיומן, בעל ניסיון רב במגוון תחומים. בנוסף, מחירים אטרקטיביים, מתנה על כל קנייה
משלוחים חינם, מהיום להיום, בכל ירושלים ובאזורים נרחבים גם בסביבה. כל אלה ועוד הופכים את בולדוג לחנות הכדאית ביותר עבורך ועבור חיית המחמד שלך.

חנות בולדוג מזונות לחתולים
חנות מזון לכלבים
חנות בולדוג חטיפים לכלבים

קצת על חנות חיות בולדוג

בולדוג הקניון לחיות מחמד הינה חנות חיות הגדולה ביותר באזור ירושלים (מעל 400 מטרים של מוצרים לחיות מחמד). בולדוג היא חנות המספקת מוצרים ללקוחות פרטיים ועיסקיים. בנוסף תוכלו להנות משירות של משלוחים עד הבית. אם אתם מחפשים את האיזון- חנות חיות עם מחירים טובים ושירות מעולה הגעתם למקום הנכון.

 

אתר חנות חיות בולדוג

אתר בולדוג החדש נבנה תוך מחשבה על טובת הלקוחות וחיות המחמד. מבצעים שנבחרים בקפידה תוך דגש על מוצרים איכותיים ומחירים אטרקטיביים. אצלנו בבולדוג תוכלו למצוא מגוון גדול של מוצרים לחיות מחמד (בעיקר כלבים חתולים דגים ותוכים). אתר בולדוג הוא מהוותיקים ביותר בישראל, פועל ברציפות מעל 15 שנים.

המגוון בחנות שלנו
בתמהילה המוצרים של חנות בולדוג מעל 5,000 קטי”ם שונים למגוון סוגים של בעלי חיים פופולריים (כלבים, חתולים, מכרסמים, תוכים, דגים, נחשים ועוד..) אתם צריכים רק לבחור את המוצר שאתם רוצים ואנחנו נדאג לשלוח לכם אותו עד הבית, כמובן שניתן להגיע באופן עצמאי לחנות בולדוג בירושלים בכתובת: רח יד חרוצים 16

קצת על חנות חיות בולדוג

בולדוג הקניון לחיות מחמד הינה חנות חיות הגדולה ביותר באזור ירושלים (מעל 400 מטרים של מוצרים לחיות מחמד). בולדוג היא חנות המספקת מוצרים ללקוחות פרטיים ועיסקיים. בנוסף תוכלו להנות משירות של משלוחים עד הבית. אם אתם מחפשים את האיזון- חנות חיות עם מחירים טובים ושירות מעולה הגעתם למקום הנכון.

שירות

אנחנו בבולדוג מאמינים ששירות הוא המפתח להצלחה ולכן אנו שואפים לסטנדרט שירות מהרמות הגבוהות ביותר. העובדים אצלנו תמיד יגידו לכם כן ויעזרו ככל שרק אפשר בכל בקשה.

מבצעים ומחירים

אצלנו תמצאו מוצרים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד. אנו משקיעים משאבים רבים על מנת לספק לכם חווית קנייה ומבצעים שמתחלפים על בסיס שבועי. אצלנו תמיד תוכלו למצוא מוצרי צריכה בסיסיים במחירים מוזלים ושוברי שוק.

מגוון

בולדוג הינה יבואנית ציוד לחיות מחמד ובנוסף גם עובדת עם עשרות ספקים ויבואנים מקומיים . נכון להיום ניתן לרכוש דרך החברה מעל 5,000 סוגים שונים של מוצרים לבעלי חיים. בולדוג מספקת אוכל לחיות וציוד- מותגים פופולריים ומוצרי ייבוא בלעדיים

שירות משלוחים

חברת בולדוג עם מערך משלוחים בפריסה כלל ארצית. שירות לכל קצוות הארץ עם שליח עד הבית. המשלוחים באזור ירושלים חינם בקנייה מעל 200 ש”ח, לכל שאר הארץ המשלוח חינם בקניית ציוד או מזון לחיות בסכום הגבוה מ200 ש”ח.  משלוחים מהירים לירושלים | גבעת זאב | מבשרת ציון | מודיעין | רחובות.

מזון לכלבים טייסט אוף דה ווילד, אקאנה, אוריג’ן יוקנובה, אוכל לכלבים רויאל קנין פרו פלאן גו! נאו אוכל לכלבים בונזו, פרימה דוג, הפי דוג, אוכל לכלבים  מריק ועוד..
מזון לחתולים רויאל קנין לה קט, שזיר, אוכל לחתולים אקאנה, אוריג’ן אדוונס, טייסט אוף דה ווילד אוכל לחתולים פריסקיס ועוד..
פילטר לאקווריום FLUVAL גוף חימום TETTRA אקווריום JEBO מזון דגים SERA משאבת אוויר SHEGO פילטר לאקווריום ATMAN אקווריום JUWEL ועוד..
כלוב ענק לתוכי או כלוב קטן, כל סוגי המוצרים לציפורי מחמד כולל מזון מצע נסורת ועוד…
טרריום לזוחלים וכל שאר הציוד לנחשים דו חיים ועוד..

סל קניות

close