מדריך: מתכוננים לקראת קבלת גור חדש הביתה

סוף סוף זה קורה, הגור החדש בדרך הביתה! זה רגע מרגש עבורכם, אך באותה שעה עלול גם להיות מפחיד מאוד עבורו. הוא רק עזב את אמו ואחיו, וניצב בפעם הראשונה במקום לא מוכר, עם מראות וריחות חדשים. אספנו עבורכם כמה עצות, מידע שימושי וגם טיפים שיעזרו לו לעבור ביתר קלות את רגעי המשבר הראשונים.
ראשית, הפכו את הבית לבטוח!
חשוב לבדוק ולהיות בטוחים שכל הבית בטוח עבור הגור החדש שלכם, ואין אזור מסוכן אליו הוא עלול להיקלע. בדקו שאין כבלי חשמל עליהם ניתן לבדוק חדות שיניים. בדקו אם אין מעבר צר בו עלול להיתקע אם מקום גבוה ממנו יוכל ליפול. חשוב לבדוק חלונות, מרפסות, גרמי מדרגות דלתות ופתחים. בדקו שאין אביזרים שונים בבית שעלולים ליפול במגע עימם, ואין חפצים חדים בקרבת אזור המחיה שלו או חומרי ניקוי ורעלים אחרים חשופים.
מחוץ לבית
אם הגור עומד לבלות מחוץ לבית ללא השגחה בדקו ביסודיות את הגינה; חפשו בורות, פרצות בגדר בעדן יוכל להשתחל הגור מחוץ לחצר, צמחים רעילים, חומרי הדברה, דישון וסכנות אחרות.
במידה והגור לא עבר את החיסונים הדרושים, נסו להימנע כמה שיותר ממגע עם כלבים ובעלי חיים אחרים, ואפילו עם מקומות מרבץ או צואה שלהם.
בדיקת בטיחות יסודית לפני הגעת הגור תמנע צער וחרטה מאוחר יותר…
לכל מקרה שלא יהיה, כדאי שיהיה גם וטרינר…
חשוב מאוד לבצע ביקורות אצל הווטרינר באופן שוטף וקבוע. בחרו וטרינר לפני הגעת הגור הביתה. אם אינכם מכירים וטרינר בסביבת מגוריכם, התייעצו עם בני המשפחה או חברים בעלי כלבים שיכלו להמליץ על וטרינר מתאים.

טיפים:
– קבעו בדיקה אצל הוטרינר קרוב ככל שאפשר להגעת הגור לביתכם.
– שמרו במקום בולט, אפילו על המקרר את מספר הטלפון של המרפאה הוטרינרית – אף פעם לא תדעו מתי תזדקקו לו, וכשזה יקרה, סביר להניח שהדבר האחרון שיהיה לכם זמן אליו זה להתחיל לחפש..
– בתוך הבית ומחוצה לו, עמדו תמיד על המשמר מפני סכנות.

המאמר נכתב ע”י צוות בולדוג – הקניון לחיות מחמד, כל האמור בו בגדר המלצה, אין בולדוג אחראית לשימוש במידע זה.

צוות החנות ישמח לענות על שאלות נוספות בנושא זה ובנושאים נוספים הקשורים לחיית המחמד שלכם!

אין להעתיק או לצלם את המאמר או חלקים ממנו, בכל דרך שהיא בלא קבלת היתר בכתב לכך.

מתכוננים לקראת קבלת גור חדש הביתה

סל קניות

close