מזון כלבים רויאל קנין גסטרו אינטסטינל 7.5 ק”ג

זמינות במלאי:

המלאי אזל


GASTRO-INTESTINAL הוא מזון דיאטטי מלא לבקרה על מזון הכלבים, המזון הורכב כדי להפחית הפרעות חריפות במעיים ולעודד את ההחלמה. מרכיבים קלים מאוד לעיכול. רמה מוגברת של אלקטרוליטים וחומרים מזינים חיוניים. רמת אנרגיה גבוהה.

שומר על מערכת העיכול מאוזנת
שילוב של חלבונים קלים לעיכול (LIP ** חלבונים), Prebiotics (פרוקטו-אוליגוסכרידים וMannan-אוליגו-saccharides), עיסת סלק, אורז ושמן דגים כדי להבטיח הגנה מרבית בעיכול.

אנרגיה אופטימלית
צפיפות אנרגיה גבוהה מאפשרת לספק את צרכי האנרגיה של הכלב שלך תוך כדי סיוע להפחתת כמות המזון לכל ארוחה, המפחיתה את העומס על מערכת העיכול. זה גם עוזר לשמור על המשקל במשך התקופה

טעם מוגבר
כלבים הסובלים מבעיות העיכול לעתים קרובות סובלים גם מירידת התיאבון וירידה במשקל.הטעם הנפלא מקדם את הצריכה ספונטנית, וכך מקל על החלמה.

EPA/DHA
חומצות eicosapentaenoic וdocosahexaenoic, חומצות שומן, אומגה 3 ומרכיבים נוספים תורמים לבריאות מערכת עיכול.

מרכיבים רויאל קנין גסטרו אינטסטינל

מרכיבים: אורז, בשר מיובש עופות, שומנים מחיים, תירס, חלבונים מן החי הידרוליזה, שמרים, אבקת ביצים, עיסת סלק, שמן סויה, מינרלים, סיבים תזונתיים, שמן דגים, פרוקטו-אוליגו-קליפות וקליפות פסיליום וזרעים, שמרי הידרוליזה (מקור של Mannan-אוליגו-סוכרים), תמצית ציפורני חתול (מקור ללוטאין). תוספים (ק”ג ל): תוספים תזונתיים: ויטמין A: 11400 יחב”ל, ויטמין D3: 1000 IU, E1 (ברזל): 42 מ”ג, E2 (יוד): 3.3 מ”ג, E4 (נחושת): 8 מ”ג, E5 (מנגן ): 55 מ”ג, E6 (אבץ): 181 מ”ג, E8 (סלניום): 0.08 מ”ג – חומרים משמרים – חומרים נוגדי חמצון. מרכיבים אנליטיים: חלבון – 25% שומן גולמי: 20% – אפר גולמי: 6.9% – סיבים גולמיים: 1.6% – ק”ג ל: EPA / DHA: 3 גרם – נתרן: 4 גר '- אשלגן: 7 G – אומגה 3, חומצות שומן: 7 – גרם אומגה 6 וחומצות שומן: 35.2 גר '- אנרגיה: 4110 קלוריות.

0.0 overall
0
0
0
0
0

הייה הראשון לדרג “מזון כלבים רויאל קנין גסטרו אינטסטינל 7.5 ק”ג”

אין עדיין חוות דעת

סל קניות

close