מזון כלבים רויאל קנין גסטרו אינטסטינל דל שומן 1.5 ק”ג

זמינות במלאי:

המלאי אזל


GASTRO-INTESTINAL LOW FAT מזון מלא ודיאטטי לכלבים, שנועד לווסת את חילוף חומרים בדם במקרים של שומנים. אוכל זה הוא דל שומן ובעל תכולה גבוהה של חומצות שומן חיוניות.

מקל ומותאם למערכת העיכול
שילוב של חלבונים קלים לעיכול, Prebiotics (פרוקטו-אוליגוסכרידים וMannan-אוליגו-saccharides), עיסת סלק, אורז ושמן דגים כדי להבטיח הגנה מרבית על מערכת העיכול.

דל שומן
הריכוז הנמוך במיוחד של השומן משפר את תפקוד מערכת עיכול בכלבים עם שומנים או במקרים של דלקת לבלב חריפה.

דל בסיבים
רמות נמוכות של סיבים מסיסים כדי לעזור להגביל את התסיסה של כאבי בטן. הרמות נמוכות של סיבים בלתי מסיסים, כדי למנוע בזבוז אנרגיה ולהפחית את ההשפעות שליליות האפשריות על התיאבון לאוכל עם פחות שומן.

תערובת הכוללת נוגדי חמצון
תרכובת נוגדי החמצון הסינרגית מפחיתה סטרס חמצוני ונלחמת ברדיקלים חופשיים.

מרכיבים רויאל קנין גסטרו אינטסטינל דל שומן

רכיבים: אורז, בשר מיובש עוף, חיטה, שעורה, חלבונים מן החי הידרוליזה, עיסת סלק, שמרים, שומנים, מינרלים, פרוקטו-אוליגוסכרידים, עורות וזרעי פסיליום, שמן דגים, שמרי הידרוליזה (מקור Mannan-אוליגוסכרידים), לחלץ ציפורני חתול (מקור ללוטאין). תוספים (ק”ג ל): תוספים תזונתיים: ויטמין A: 11700 יחב”ל, ויטמין D3: 1000 IU, E1 (ברזל): 43 מ”ג, E2 (יוד): 3.4 מ”ג, E4 (נחושת): 9 מ”ג, E5 (מנגן ): 57 מ”ג, E6 (אבץ): 186 מ”ג, E8 (סלניום): 0.08 מ”ג – חומרים משמרים – חומרים נוגדי חמצון. מרכיבים אנליטיים: חלבון: 22% – שומן גולמי: 7% – אפר גולמי: 6.6% – סיבים גולמיים: 1.7% – ק”ג ל: חומצות שומן חיוניות: '14 – אומגה 3, חומצות שומן: 2.5 גר '.

0.0 overall
0
0
0
0
0

הייה הראשון לדרג “מזון כלבים רויאל קנין גסטרו אינטסטינל דל שומן 1.5 ק”ג”

אין עדיין חוות דעת

סל קניות

close