מזון לכלבים בלקווד 1000 6.8 ק”ג

זמינות במלאי:

המלאי אזל


יבוא מוצרי מותג מוצרי מזון “בלקווד” ידי היבואן “דודי סוכנויות” הופסק. במקומו משווקים מוצרי “גוסבי”. למעבר למוצרי גוסבי. למעבר מהיר לדף מזונות לכלבים.

מזון בלקווד סופר פרימיום לכלבים בוגרים. תהליך הייצור של מזון הכלבים בלקווד, הינו ייחודי מסוגו כיוון שמדובר בתהליך איטי וארוך הנעשה בטמפרטורה נמוכה. תהליך זה משפר את חומרי המזון ואת הזמינות של הפרוטאין והפחמימות ובנוסף מבטל את נזקי החימום לויטמינים ולמינרלים. חשוב לציין שאף על פי שתהליך הבישול נעשה בטמפרטורה איטית, בישול הפחמימות נעשה בטמפרטורה גבוהה, דבר המביא הן לשיפור פעילות מערכת העיכול, והן מוריד את עומס העבודה של מערכת העיכול. כל אלה גורמים להפחתת כמות היציאות, ומוזיל בעלות האכלה של חיית המחמד. פרט נוסף אותו נחוץ לציין הוא שהמזון של חברת בלקווד פותח ע”י התזונאים המומחים והמובילים בדיאטות כלבים וחתולים. כמו כן כל המרכיבים בהם החברה משתמשת בייצור מזון הכלבים והחתולים, נוסו מחקרית והוכחו כמועילים לתזונתם.
בלקווד מוסיפה למזון הכלבים אותה היא מייצרת מרכיבים החיוניים לגידול כלבים תקין:
1. מזון מבלקווד מכיל חיידקים טובים אשר מגבירים את פעילות מערכת העיכול, את מערכת החיסון וכן עוזרים במניעת הקאות, שלשולים ועצירות.
2. אומגה 3 ואומגה 6 ברמות מוגברות המסייעים לשמירה על עור ופרווה במצב מעולה, למניעת גירויים בעור בתקופת בקיץ ולבעיות עור למיניהן.
3. בלקווד מכיל שמרים אשר משפרים את מצב העור והפרווה.
4. שום אשר משפר גם הוא את מצב העור והפרווה, ובנוסף מסייע למערכת הלב והשרירים ואף דוחה פרעושים.
5. תמצית צמח היוקה המסייע לרענון הנשימה ומפחית את ריח השתן.
6. משומר טבעי עם ויטמין E.
7. מלח ים אשר נספג ישירות בדם.

רכיבים:
בשר עוף והודו נקי, לבבות תירס מיובשים, שומן עוף, בטוקופרול – וטמין E, וטמין C, פופלת סלק ללא סוכר, אורז טחון, שיבולת שועל, תפוח אדמה, שמרים מיובשים, בשר דגים נקי מיובש, שומן גדים, מלח ים, פשתה, שעורה, גבינה מיובשת, פרוביוטיקה, צמח יוקה, ליצטין, רכז ויטמינים, מינרליים, חומצות אמינו, תוספת ויטמין B12 וברזל

תכלוה תזונתית באחוזים:
חלבון: לא פחות מ23%
שומן:לא פחות מ12%
תאית :לא יותר מ3.5%
רטיבות:לא יותר מ10%
אפר:5.7%
סידן:0.98%
זרחן:0.7%

169.9

המלאי אזל

משקל 6.8 ק"ג
שלב חיים

0.0 overall
0
0
0
0
0

הייה הראשון לדרג “מזון לכלבים בלקווד 1000 6.8 ק”ג”

אין עדיין חוות דעת

סל קניות

close