מדריך: כלב חדש בבית, המפגש עם בני הבית

כלב חדש חנות חיות בולדוג
מדריך זה עוסק בכל השאלות הקשורות לאיך צריך להתנהג עם הגור כשהוא מגיע לביתו החדש
מדריך: כלב חדש בבית, המפגש עם בני הבית
בימים הראשונים כשהגור מגיע הביתה טבעי שיהיה קצת מפוחד, הוא אינו יודע איפה הוא, מי הם כל האנשים מסביב, מה מצפה לו ומה מותר או אסור, על כן התאזרו בסבלנות ונסו להיות כמה שיותר רכים אליו בהתחלה. תפקידנו בתור משפחתו החדשה לעזור לו להבין שהוא במקום בטוח ולהציב את הגבולות.
ילדים אינם מבינים לעיתים עד כמה עדין הגור ולא תמיד נזהרים במשחק עימו. דאגו תמיד למבוגר אחראי בעת שהילדים משחקים עם הגור. כשהגור מגיע לראשונה לביתכם, מומלץ לא לגשת אליו, אלא לתת לו לגשת אליכם.
הניחו לגור החדש שלכם לחקור את סביבתו הקרובה תחת עינכם הפקוחות. ביום הראשון תנו לו לסייר בחדרים בהם ישהה מרבית שעותיו. הקפדה על התנהגות רצויה והצבת גבולות ברורים תמנע בעתיד בעיות התנהגותיות.
אם אתם מגדלים כלבים נוספים בבית, ייתכן שהם יתקשו לקבל גור חדש ולהתחלק איתו במה שהיה עד עכשיו שייך רק להם. נסו להציג את הגור החדש באזור נטרלי ולא בביתכם, שם הכלב הבוגר עלול לחוש רכושני ומתגונן. דאגו ששני הכלבים, הבוגר והגור יהיו קשורים ברצועה ובשליטתכם המלאה. הניחו להם להריח ולהכיר אחד את השני.
במקרה והכלב או החתול אינו מקבל את הגור בלבביות הראויה, התאזרו בסבלנות והניחו לזמן לעשות את שלו.
לבעלי חיים יש את החוקים שלהם, והכלב או החתול הבוגר שלכם ידאג ללמד את הגור החדש את כל החוקים והמצוות…
כל בעל חיים במשפחה חייב שיהיה לו שטח משלו בו אינו מופרע במנוחתו. לחתולים במיוחד יש להקצות שטח מנוחה הרחק מהישג ידם של הכלבים – מומלץ באזור גבוה יותר, אליו יוכל לטפס.

המאמר נכתב ע”י צוות בולדוג – הקניון לחיות מחמד, כל האמור בו בגדר המלצה, אין בולדוג אחראית לשימוש במידע זה.

צוות החנות ישמח לענות על שאלות נוספות בנושא זה ובנושאים נוספים הקשורים לחיית המחמד שלכם!

אין להעתיק או לצלם את המאמר או חלקים ממנו, בכל דרך שהיא בלא קבלת היתר בכתב לכך.

        

מדריך כלב חדש בבית, המפגש עם בני הבית

סל קניות

close